عکس یخچال لانگ یوکول

عکس یخچال لانگ یوکول

قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید

 ایسلند به جرات عجیب ترین مقصد گردشگری دنیاست یخچالها و آتش فشان ها همچنین آب فشان های داغ در کنار سردترین دشت های یخی آن قدر عجیب هستند که دستمایه یکی از بهترین رمانهای ژول ورن قرار گرفته اند ؛ مسافرت به مرکز زمین

 دیدنی های  ایسلند,مکانهای تفریحی ایسلند

 ایسلند به جرات عجیب ترین مقصد گردشگری دنیاست

 
 شهر زیبا و دیدنی ریکیاویک پایتخت و بزرگترین شهر کشور ایسلند است. این شهر شمالی ترین پایتخت کره ی زمین به شمار می رود که به قطب شمال بسیار نزدیک است. این شهر بیش از دویست هزار نفر جمعیت دارد.ریکیاویک چهل در صد از جمعیت کشور ایسلند را در بر گرفته است.این شهر دویست و هفتاد و چهار کیلومتر مربع مساحت دارد.و مردم ایسلند به آن لقب « بزرگترین شهر کوچک دنیا » را داده اند.

شاید باور کردنی نباشد اما از جالب ترین نکات دباره ی ایسلند این است که این کشور بیش از ۱۸۰۰ دریاچه دارد.شما در این کشور به هر سو که رو کنید دریاچه ای خواهید یافت. بزرگترین این دریاچه ها «پینگوالاواتن» نام دارد. عمق این دریاچه نزدیک به صدو چهارده متر است و هشتاد و چار کیلومتر مربع مساحت دارد.
  
همچنین ایسلند را می شود کشور آبشارها نامید. این کشور دارای چندین آبشار بزرگ و زیبا در نقاط مختلف و شهرهای مختلف خود است.

منطقه آتشفشانی هنگیل هم از عجایب ایسلند است این منطقه آتشفشانی در شهر ذینوگلیر قرار دارد. و دارای آتشفشان های فعال و نیمه فعال است. وجود این آتشفشان ها موجب گرم بودن آب های زیر زمینی منطقه شده است تا جایی که در بعضی از نقاط ایسلند در خانه ها نیازی به آبگرمکن نیست.در این کشور بیست و پنج قله ی آتشفشانی وجود دارد.

 دیدنی های  ایسلند,مکانهای تفریحی ایسلند

 شهر زیبا و دیدنی ریکیاویک پایتخت و بزرگترین شهر کشور ایسلند است

 
شفق قطبی هم از زیباترین مناظزی است که در شمال اروپا مخصوصا در ایسلند که شمالی ترین کشور جهان است می توان دید این پدیده هر ساله گردشگران زیادی را علیرغم سختی مسیر به مناطق شمالی ایسلند می کشاند.

دیدنی های  ایسلند,مکانهای تفریحی ایسلند  یخچال لانگ یوکول، یکی از بزرگترین یخچال های طبیعی اروپا است

 

جاذبه جدید سفر به قلب یخچال
گردشگرانی که به ایسلند می روند اکنون چشم انداز تازه ای به یخچال لانگ یوکول، یکی از بزرگترین یخچال های طبیعی اروپا در اختیار دارند.


یک تونل به طول ۵۵۰ متر بازدید کنندگان را به قلب این غار یخی هدایت می کند.

دیدنی های  ایسلند,مکانهای تفریحی ایسلند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.